
Onze klanten
Liefhebbers van zuivel zullen onze klanten worden, maar de consument die de bewuste keuze maakt voor het soort zuivel, dat hij/zij tot zich neemt, die consument is onze doelgroep! Wij denken onze doelgroep te kunnen bereiken via een doelge richte segmentatie van onze potentiële markt. Zuivel van SalLand willen wij neer- zetten binnen gekozen segmenten, waardoor een natuurlijke vraag zal ontstaan. Welke verantwoordelijkheidszin zal inhouden, naar onze producten. Uiteraard is ons product ook rechtstreeks te verkrijgen via onze webshop.
Momenteel zijn wij met meerdere partijen in gesprek, hierbij zijn verschillende intentieverklaringen afgegeven en uitgesproken door de hieronder genoemde partijen per segment.

Scholengemeenschap Cappelenborg Wijhe
Met deze scholengemeensschap gaan wij waarde toevoegen aan het product “Schoolzuivel van SalLand”. Samen gaan wij bouwen aan ons merk, maar tevens dragen wij als Zuivel van SalLand bij aan bewustwording van de jeugd bij het belang van lokaal samenwerken, duurzaam ondernemen en maatschappe- lijk betrokken ondernemen. “Dat wat je doet, ertoe doet…!”
Betekenis: Bewustwording, volume en continuïteit

Horeca
Hotel Inn Salland, Proeftuin van Salland, DAVO Bieren, Buitenpost Twello, Jackies NY Cuisine etc. etc. Wij gaan o.a. met onze cappuccinomelk van SalLand meerwaarde toevoegen aan het aanbod van bovengenoemde partijen, maar hopelijk dus ook nog aan meerdere partijen. Hore- cabedrijven die bewuste keuzes maken, welke tevens haar beleving bewust willen overgeven aan haar gasten.
Betekenis: Beleving, bewustwording en continuïteit.

Detailhandel
Infocentrum IJssel Den Nul, Bökkers Mölle Olst, Bakkerij Jolink Wijhe. Bedrijven waarbij met aandacht voor omgeving haar spullen worden bereid en/of verkocht. Hier hoort Zuivel van Salland ook te staan, dus daarom mogen wij ook op deze plekken ons merk bouwen.
Betekenis: Beleving, bewustwording en continuïteit

Retail
Albert Heijn Wijhe, Diepenveen, Plus van den Hoven Olst. Uiteindelijk willen wij hier het verhaal van ons Zuivel van SalLand ook gaan verwaarden, maar wel op onze eigen unieke manier. Bij Albert Heijn Wijhe is deze (financiële en fysieke) ruimte al toegezegd, dus dat biedt veel perspectief!
Betekenis: Volume en bewustwording